We willen een klantgerichte organisatie zijn. We willen graag dat het contact naar
tevredenheid verloopt. Vindt u dat wij tekort zijn geschoten, dan willen we ons graag
inspannen om het op te lossen.
Vaak is een telefoontje al voldoende om problemen uit de wereld te helpen.
Bij het afhandelen van klachten willen wij zorgvuldig en met de menselijke maat op klachten
reageren. Daarom hebben bij de volgende regeling.
U heeft een klacht.
Stuur uw klacht dan per email of bel ons.
Per email naar: info@2SUR5.nl
Per telefoon: 0174294070
Wij versturen binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt zo spoedig
mogelijk door 2SUR5 in behandeling genomen en binnen maximaal 15 werkdagen wordt er
inhoudelijk op uw klacht gereageerd.
Is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld?
Dan horen wij dit graag van u.
Is uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?
Dan horen wij dit graag van u om samen verder te zoeken naar een oplossing.
Blijft u het oneens? Dan kunt u overwegen een klacht in te dienen bij onze onafhankelijke
klachtenpersoon.
Klacht bij onafhankelijk klachtenpersoon
Als uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met onze
onafhankelijke klachtenpersoon, Peter Tangel. U kunt hem een e-mail sturen naar
patangel@kabelfoon.nl
U kunt hirvoor het hieronder geplaatste klachtenformulier gebruiken.
Binnen 3 weken na afhandeling van de klacht door 2SUR5 kunt u uw klacht voorleggen aan
onze onafhankelijke klachtenpersoon.
Binnen maximaal 4 weken wordt uw klacht afgehandeld.
Het oordeel van de klachtenfunctionaris is bindend voor beide partijen.
De klacht en de afhandeling wordt door de klachtenfunctionaris geregistreerd en bewaard
voor de wettelijke termijn van 2 jaar.